آموزش و دانلود نرم افزار اندروید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

معرفی و دانلود انواع شبیه ساز برای اجرای برنامه اندروید در ویندوز

تا حالا برای شما هم اتفاق افتاده که بخواهید یک نرم افزار اندرویدی را روی کامپیوتر خود اجرا کنید؟ برای مثال ممکن است بخواهید اقدام به اجرای اینستاگرام در ویندوز کنید و یا اینکه به اجرای بازی اندروید در ویندوز بپردازید، اما موفق به این کار نشده باشید. در حالت عادی اجرای برنامه اندروید در ویندوز امکان پذیر نمی باشد و شما به راحتی نمی توانید فایل نرم افزار اندرویدی را روی سیستم کامپیوتر خود نصب کنید.

برای اجرای برنامه اندروید در ویندوز ابتدا نیاز به نصب یک شبیه ساز اندروید می باشد. شبیه سازهای اندروید مانند یک گوشی موبایل عمل می کنند و می توان روی آنها برنامه و بازی های مختلف اندروید را نصب کرد. تا کنون شبیه سازهای زیادی توسط شرکت های مختلف ساخته شده اند که تقریبا کار همه آن ها مشابه می باشد. برای آشنایی بیشتر با شبیه ساز ها با کافه آموزش همراه باشید.

شبیه ساز معروف bluestacks

به جرات می توان گفت معروف ترین شبیه ساز در بین سایر شبیه سازها bluestacks می باشد. این شبیه ساز تا کنون نسخه های زیادی را منتشر کرده است و روز به روز امکانات آن بیشتر شده و بسیاری از ایرادات آن برطرف شده است. در نسخه جدید bluestacks امکانات چشم گیری دیده می شود و برنامه های اندرویدی بدون مشکل بر روی آن اجرا می شوند. شما می توانید بی نهایت بازی و برنامه را در شبیه ساز بلواستکس اجرا کنید. استفاده از این ماشین مجازی کاملا رایگان می باشد و شما می توانید با دانلود و نصب این شبیه ساز اندروید، از آن استفاده کنید.

اجرای برنامه اندروید در ویندوز
اجرای برنامه اندروید در ویندوز

 

شبیه ساز Nox

شبیه ساز Nox یکی از پر امکانات ترین ماشین های مجازی در بین شبیه سازها می باشد. این شبیه ساز ازآن جهت محبوبیت دارد که بسیار سبک تر از بلواستکس می باشد. اگر سرعت کامپیوتر شما پایین می باشد شما می توانید از این شبیه ساز استفاده کنید. امانات موجود در شبیه ساز Nox باعث شده که کاربران زیادی ازآن استفاده کنند. شما در تنظیمات این شبیه ساز می توانید جهت کاربری و اندازه صفحه آن را تغییر دهید و آن را برای خود شخصی سازی کنید.

اجرای برنامه اندروید در ویندوز
اجرای برنامه اندروید در ویندوز

 

شبیه ساز Andy

اگر به هر دلیلی نتوانستید شبیه ساز bluestacks و Nox را نصب کنید به شما پیشنهاد میکنیم که از شبیه ساز Andy استفاده کنید. این شبیه ساز قابلیت نصب بر روی ویندوز های ۷ و ۸.۱ و ۱۰ را دارد و روی سیستم های با حافظه رم و سی پی یو ضعیف نیز قابل نصب می باشد. شبیه ساز اندی برای اجرای برنامه اندروید در ویندوز بسیار مناسب می باشد و براحتی می توانید فایل های نصبی اندروید را بر روی آن نصب کنید.

اجرای برنامه اندروید در ویندوز
اجرای برنامه اندروید در ویندوز

روش های اجرای برنامه اندروید در ویندوز(معرفی شبیه سازهای اندروید)

 

مطالب پیشنهادی ما:

  • ۹۸/۰۸/۲۳
  • محمد رادمهر

اندروید

ویندوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی