آموزش و دانلود نرم افزار اندروید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اتصال دسته بازی پلی استیشن 5 در تلفن‌های هوشمند اندروید

دسته بازی DualSense که با کنسول پلی استیشن 5 سونی (PlayStation 5) عرضه می شود، با گوشی‌های اندروید نیز سازگار می باشد. ما قصد داریم نحوه وصل کردن دسته بازی PS5 به گوشی اندروید شما را آموزش دهیم.

برای استفاده از کنترلر DualSense با Android، باید این دو دستگاه را از طریق بلوتوث به هم متصل کنید (اصطلاحا به این کار جفت یا Pair می گویند). برای این منظور ، باید “تنظیمات” یا همان Settings را در تلفن اندروید خود باز کنید. برای باز کردن سریع تنظیمات می توانید با کشیدن انگشت از بالای صفحه نمایش به پایین، تنظیمات سریع را در Android باز کنید.(مطابق تصویر زیر) نماد چرخ دنده را در گوشه پایین سمت راست پنل تنظیمات سریع انتخاب کنید تا “Settings” باز شود.

وصل کردن دسته بازی پلی استیشن 5 به گوشی اندروید

برای رفتن به گزینه‌های اتصال دستگاه ها با بلوتوث، می توانید “Connected Devices” را در تنظیمات انتخاب کنید.

وصل کردن دسته بازی پلی استیشن 5 به گوشی اندروید

پس از ورود به صفحه “Connected Devices” روی “Pair New Device” ضربه بزنید تا تلفن شما در حالت جفت شدن با دسته بازی PS5 قرار گیرد.

وصل کردن دسته بازی پلی استیشن 5 به گوشی اندروید

حالا نوبت این رسیده که همان کاری را که کردیم در دسته بازی PS5 انجام دهیم. با فشردن همزمان دکمه PlayStation و دکمه Create می توانید دسته بازی DualSense را در حالت جفت سازی قرار دهید. مطابق تصویر زیر می توانید موقعیت این دو دکمه را مشاهده کنید.

وصل کردن دسته بازی پلی استیشن 5 به گوشی اندروید

اگر مطمئن نیستید که دسته بازی PS5 در حالت جفت شدن است یا خیر، می توانید با نگاهی به چراغ های درخشان اطراف صفحه لمسی متوجه بشوید که دسته بازی پلی استیشن 5 شما در حال جفت شدن است یا نه! به این صورت که وقتی دسته در حالت جفت شدن است ، چراغ های اطراف صفحه لمسی آبی می شوند و دو بار سریع چشمک می زنند و خاموش می شوند و دوباره دو بار چشمک می زنند. این الگوی چشمک زدن تا زمانی که دسته بازی در حالت جفت شدن است، مدام تکرار می شود.

اکنون تلفن همراه شما و دسته بازی آماده اتصال به هم هستند و زمان اتصال دو دستگاه فرا رسیده است. در گوشی خود در بخش «Pair New Device» گزینه «Wireless Controller» را در بخش «Available Devices» انتخاب کنید.

وصل کردن دسته بازی پلی استیشن 5 به گوشی اندروید

یک پیغام جدید مطابق تصویر زیر باز می شود که از شما می پرسد آیا می خواهید تلفن Android خود را با دسته بازی جفت کنید؟برای برقراری اتصال روی «PAIR» ضربه بزنید.

وصل کردن دسته بازی پلی استیشن 5 به گوشی اندروید

حالا گوشی شما به دسته بازی پلی استیشن 5 متصل شده است و می توانید لذت ببرید!

منبع: کافه لرن

مطالب پیشنهادی ما
ثبت نام در صرافی کوینکس – آموزش ساخت اکانت در صرافی ارزدیجیتال Coinex

  • ۰۰/۰۴/۲۵
  • محمد رادمهر

PS5

پلی استیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی